Velkommen til min blogg

Hei Hei
Så kjekt å se at du har funnet min blogg, legg gjerne igjen ett spor etter deg slik at jeg kan besøke deg og.

hello hello
Its so nice to see you have found my blog ......

Følgere

Stamptv

Spotify

Follow me on Spotify

lørdag 23. november 2013

Kreativ Scrapping Jul + blå

Hei og god lørdag
Jeg har vært en tur rundt i blogland for å finne utfordringer jeg kunne delta på med noen av mine kort som ikke har vært publisert før fant jeg denne hos Kreativ Scrapping og hadde ett kort som passer perfekt til den 




CS: Bazzill Metallic Charlie blue
DP: Maja Designs.
Motiv: Bildmålarna " Snowman hug" tekst fra Kort og Godt.
Dies fra spellbinders og litt bling , fargelagt med promarkers. 


Takk for at du tok turen innom og Velkommen igjen/ thanks for taking the time to visit.

3 kommentarer:

Heidi sa...

Takk for sist Winnie.
Gratulerer med DT plassen.

Nydelig kort du har laget i blått her. Herlig fargelagt.

Klem Heidi:)

Tuppenshobbyblogg sa...

For et fantastisk nydelig julekort.
Rålekker fargelegging.

Klem,Kjersti

Camilla sa...

Så koselig julekort, nydelig:) Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Kreativ Scrapping.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails