Velkommen til min blogg

Hei Hei
Så kjekt å se at du har funnet min blogg, legg gjerne igjen ett spor etter deg slik at jeg kan besøke deg og.

hello hello
Its so nice to see you have found my blog ......

Følgere

Stamptv

Spotify

Follow me on Spotify

søndag 16. juni 2013

Anonyme scrappere / AS Mette inspirerer # 8 Vintage stil

Etter å ha vært innom en del blogger i dag for å finne litt inspirasjon kom jeg over utfordringen hos Anonyme Scrappere 
Vintagestil med stjerner, frimerker og knapper.


CS: Bazzill vanilla
DP: Kort og Godt "Vintagemix 1" Bo Bunny " Weekend Market"
Motivet er og fra Kort og Godt " Vintage mix 2" frimerkerne er fra Kort og Godt "Vintage mix 1"
Stjernestempel fra NSS,  stjernepunch fra MS, doilie, og knapper, tag'en har jeg fått av Bente Tveit, klokkedies fra sizzix " TH Weathered Clock" alle elementer er distressed med TH distress ink Vintage photo og Black soot, blomster fra WOC og NSS   
Takk for at du tok turen innom og Velkommen igjen/ thanks for taking the time to visit.

3 kommentarer:

Tuppenshobbyblogg sa...

Lekkert vintage kort !!!

Klem,Kjersti

❤ Kaia sa...

Hei på deg...
Ville bare gi deg et hint om at du vant SC's #167 med det nydelige kortet ditt.
Fint om du sender oss en mail med mailadressa di, sånn at vi kan videresende den til MyHeartPieces.

Klem fra Kaia

❤ Kaia sa...

Belager Winnie, vi har ikke fått noen mail fra deg, det må ha skjedd noe rart..
Går inn på profilen din og ser etter mailen din der, hvis ikke send en mail til meg: nido70@gmail.com og se om den kommer fram der...

Klem fra Kaia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails